0 4 نکته برای داشتن یک زندگی متفاوت، شکوهمند و پرانرژی

1- روزانه 10 تا 30 دقیقه به قدم زدن بپردازید، و در هنگام قدم زدن لبخند بزنید.این بهترین داروی ضد افسردگی ست.

2- حداقل 10 دقیقه در روز با خودتان خلوت کنید، اگر لازم شد یک  قفل بخرید.

3- با استفاده از ویدئو برنامه های تلویزیونی آخر شب و مورد علاقه تان را ضبط کنید،و بیشتر بخوابید.

4- صبحها که از خواب بیدار می شوید این جمله را کامل و تکرار کنید: « امروز قصد  دارم که....»

5- با سه Eزندگی کنید؛ Energy(انرژی)، Enthusiasm(اشتیاق)،Empathy(فهم وهمدلی با دیگران)، و همینطور با سه F یعنی Faith(ایمان)، Family (خانواده) و Friends (دوستان).

6- امسال بیشتراز سال پیش به تماشای فیلمهای عمومی (مناسب برای تمام سنین)، بازی با دوستان و خواندن کتاب بپردازید.

7- زمانی را به مراقبه و نیایش اختصاص دهید.

 اینها سوخت روزانه برای انجام زندگی پر مشغله مان را فراهم می کنند.

8- با افراد بالای 70 سال و زیر 6 سال اوقات بیشتری صرف کنید.

9- در بیداری  رویا ببینید. 

10- از غذاهایی که از گیاهان و درختان بدست می آیند بیشتر مصرف کنید، و ازمصرف مواد غذایی که در کارخانه ها تولید می شوند کمتر استفادهکنید.

11- چای سبز و مقادیر بسیار بیشتری آب بنوشید.

تمشک (آبی رنگ )، غذاهای دریائی،  کلم بروکلی، بادام و گردو مصرف کنید.

12- تلاش کنید هر روز حداقل سه نفر را به لبخند وادارید.

13- از خانه گرفته تا داخل ماشین و روی میز کار همه را غبار روبی ومرتب و تمیزکنید، بگذارید انرژی تازه ای وارد زندگیتان شود.

14- انرژی پرارزشتان را بر سر شایعه سازی، هیولاهای انرژی خوار، مسائل مربوطبه گذشته، افکار منفی و یا چیزهایی که کنترلی بر آن ندارید هدر ندهید. در عوض انرژیتان را صرف همین لحظه مثبت فعلی کنید.

15- این را درک کنید که زندگی یک مدرسه است و شما اینجائید تا بیاموزید، تا همه امتحانهایتان را بگذرانید. مشکلات تنها بخشی از این دوره آموزشی اند که درست مثل کلاس درس جبر می آیند و می روند، منتها درسهائی که از این کلاس فراگرفته می شود عمری با شما باقی خواهد ماند.

16- صبحانه تان را مثل یک شاه، ناهارتان را چون یک شاهزاده و شام تان را چون بچه دانشگاهی ای بخورید که کارت اعتباریش ته کشیده باشد.

17- بیشتر لبخند بزنید وبخندید. این کار هیولاهای انرژی خوار را از شما دور نگه خواهد داشت.

18- زندگی عادلانه نیست ، با این حال زیباست.

 

19- زندگی کوتاه تر از آنست که وقتمان را صرف تنفر از دیگران کنیم.

20- خودتان را خیلی جدی نگیرید،دیگران هم اینکار را در مورد شما نمی کنند.

21- مجبور نیستید همه بحث ها و منازعات را به نفع خود تمام کنید. بپذیرید که مخالف  نظر یکدیگر بیاندیشید .

22- با گذشته تان صلح کنید تا زمان حال شما را خراب نکند.

23- زندگی تان را با زندگی دیگران مقایسه نکنید. شما از هدف آنها و یا زندگیشان هیچ نمی دانید.

24- شمع روشن کنید، زیباترین ملافه تان را استفاده کنید .و برای روز مبادا و یا روزی      خاص نگه ندارید، امروز همان روز خاص است.

25- کس دیگری جز شما مسئول خوشبختی تان نیست.

26- همه مشکلات را با این جمله بسنجید: «آیا تا پنج سال آینده، این مسئله اهمیتی خواهد داشت؟»

27- همه را برای همه چیز ببخشید.

28- اینکه مردم در مورد شما چی فکر می کنند، ارتباطی به شما ندارند.

29- زمان حلال همه مشکلات است. به همه چیزحتی خود زمان  زمان دهید.

30- شرایط هر چقدر خوب یا بد، بالاخره تغییر می کند.

31- این شغل شما  نیست که در زمان بیماری به دادتان می رسد، دوستانتان هستند. با آنها در تماس باشید.

32-خود را از شر هر چه که سودمند، زیبا و شادی بخش نیست، خلاص کنید.

33- حسادت هدر دادن وقت است. شما الان به همه آنچه نیاز دارید رسیده اید.

 34- بهترینها هنوز در راه اند.

35- هر حسی که می خواهید داشته باشید، بلند شوید، لباس شیک بپوشید و بیرون  بروید.

36- کار درست را انجام دهید!

37- با خانواده در تماس باشید.

38- شبها قبل از خواب این جمله را کامل و تکرار کنید: «به خاطر... ممنونم.»«امروز من..... را انجام دادم .»

39- یادتان باشد، شما آنقدر خوشبخت هستید که نگذارید استرس و نگرانی به شما راه یابد.

40- از سفرزندگی لذت ببرید. یادتان باشد که این دنیا دیزنی ورلد Disney World  نیست وما هم مجبور نیستیم با سرعت از همه چیز بگذریم. بهترین استفاده را از آن کنید و از سفر زندگی  لذت ببرید.

/ 0 نظر / 8 بازدید